پاسخ به:مقالات مطالعات برنامه درسی
جمعه 29 اردیبهشت 1391 10:33 AM
1 : نوآوري هاي آموزشي بهار 1386; 6(19):9-30. |
بررسي ديدگاههاي فلسفي درباره نسبت فناوري اطلاعات و تعليم و تربيت |
ضرغامي سعيد,عطاران محمد,نقيب زاده ميرعبدالحسين,باقري خسرو |
فناوري اطلاعات همچون آخرين دستاورد فناورانه، با توجه به حضور گسترده در تعليم و تربيت همانند ساير جنبه ها و رويدادهاي تعليم و تربيت، نيازمند پرسش خردمندانه يا فلسفي است. در اين پژوهش ديدگاههاي گوناگون فلسفي درباره فناوري اطلاعات در حوزه تعليم و تربيت مورد بررسي و تحليل قرار گرفته و با توجه شباهتها و تفاوتهايي كه در مباني نظري اين ديدگاهها وجود دارد، به سه گروه تقسيم شده اند. |
كليد واژه: فلسفه، فناوري، اطلاعات، فناوري اطلاعات، تعليم و تربيت |
![]() |
نسخه قابل چاپ |