پاسخ به:مقالات مطالعات برنامه درسی
جمعه 29 اردیبهشت 1391 10:23 AM
7 : نوآوري هاي آموزشي زمستان 1387; 7(28):157-178. |
تاثير تلفيق محتواي چهار بخش اصلي كتاب علوم پايه اول راهنمايي بر اساس رويكرد سازماندهي تلفيقي (از نوع پروژه) بر پيشرفت تحصيلي و رشد اجتماعي دانش آموزان دختر پايه اول راهنمايي |
جعفري ثاني حسين*,قرباني نرگس |
* دانشگاه فردوسي مشهد |
پژوهش حاضر تاثير به كارگيري رويكرد سازماندهي تلفيقي بر اساس روش پروژه در درس علوم پايه اول راهنمايي را بر پيشرفت تحصيلي و رشد اجتماعي دانش آموزان مورد بررسي قرار مي دهد. اين تحقيق علاوه بر تدوين يك نمونه درس تلفيق شده، تاثير به كارگيري آن را بررسي كرده، پيشنهاداتي در خصوص سازماندهي محتواي كتاب علوم پايه اول راهنمايي ارايه مي دهد. |
كليد واژه: رويكرد سازماندهي تلفيق، روش پروژه، پيشرفت تحصيلي، رشد اجتماعي |
![]() |
نسخه قابل چاپ |