پاسخ به:مقالات مطالعات برنامه درسی
جمعه 29 اردیبهشت 1391 10:18 AM
3 : نوآوري هاي آموزشي پاييز 1388; 8(31):53-74. |
بررسي موانع به كارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش و ارايه الگو در اين زمينه |
نصيري علي آبادي ركسانا*,تقي پورظهير علي |
* دانشگاه آزاد اسلامي، واحد علوم و تحقيقات تهران |
هدف تحقيق حاضر شناسايي مولفه هاي به كارگيري فن آوري ارتباطات و اطلاعات و بررسي موانع به كارگيري آن در آموزش و پرورش است. با توجه به مباني نظري و پيشينه تحقيق، مولفه هاي به كارگيري فناوري ارتباطات و اطلاعات كه توسط پرسشنامه سنجش مولفه هاي فناوري اطلاعات با 229 سوال، از نمونه هاي آماري تحقيق كه شامل 434 نفر (109 مدير و 325 كارمند) بود، جمع آوري گرديد. |
كليد واژه: فناوري اطلاعات و ارتباطات، فناوري اطلاعات، آموزش و پرورش ايران، الگو |
![]() |
نسخه قابل چاپ |