پاسخ به:مقالات مطالعات برنامه درسی
جمعه 29 اردیبهشت 1391 10:17 AM
2 : نوآوري هاي آموزشي پاييز 1388; 8(31):37-52. |
جايگاه و كاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسي دوره ابتدايي از نظر صاحبنظران و معلمان شهر تهران |
ملکي حسن,گرمايي حسن علي |
پژوهش حاضر به جايگاه و كاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسي دوره ابتدايي از نظر معلمان و صاحبنظران برنامه ريزي درسي و تكنولوژي آموزشي شهر تهران مي پردازد كه هدف آن بررسي جايگاه و كاربرد فاوا در چهار بخش تعيين اهداف، تهيه و انتخاب محتوا، روش هاي ياددهي و يادگيري و فرايند ارزشيابي برنامه درسي دوره ابتدايي مي باشد. |
كليد واژه: فناوري اطلاعات و ارتباطات، برنامه درسي، دوره ابتدايي |
نسخه قابل چاپ |