پاسخ به:مقالات مطالعات برنامه درسی
پنج شنبه 28 اردیبهشت 1391 11:29 PM
4 : نوآوري هاي آموزشي پاييز 1389; 9(35):89-124. |
بررسي رابطه حافظه کاري، عملکرد خواندن و پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان پسر يک زبانه و دو زبانه |
سعادتي شامير ابوطالب,كيامنش عليرضا,كديور پروين,حميدي منصورعلي |
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. |
كليد واژه: حافظه کاري، عملکرد خواندن، پيشرفت تحصيلي، دانش آموزان دو زبانه و يک زبانه |
نسخه قابل چاپ |