پاسخ به:مقالات مطالعات برنامه درسی
پنج شنبه 21 اردیبهشت 1391 10:22 PM
3 : مطالعات برنامه درسي تابستان 1386; 2(5):55-80. |
الگوي تدوين برنامه هاي درسي مبتني بر فناوري اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در تربيت معلم |
آيتي محسن,عطاران محمد,مهرمحمدي محمود |
ورود فاوا به تربيت معلم، اساسي ترين شررط براي توسعه آن در نظام آموزش و پرورش اس و اين دو، سرنوشتي درهم تنيده دارند. اين تحقيق با هدف ارايه الگويي براي تلفيق فاوا در برنامه هاي درسي تربيت معلم ايران صورت پذيرفته و براي اين كار، حاصل سه مطالعه مستقل در كنار هم قرار گرفته است: |
كليد واژه: فناوري اطلاعات (فاوا)، آموزش و پرورش، تربيت معلم، برنامه درسي |