پاسخ به:مقالات مطالعات برنامه درسی
پنج شنبه 21 اردیبهشت 1391 10:22 PM
1 : مطالعات برنامه درسي پاييز 1386; 2(6):1-19. |
بررسي تاثير نظريه سازنده گرايي اجتماعي بر عملکرد دانش آموزان پايه سوم دوره راهنمايي در درس علوم در شهر زاهدان |
حيدرزادگان عليرضا,مرزوقي رحمت اله,جهاني جعفر |
هدف پژوهش حاضر، بررسي تاثير نظريه سازنده گرايي اجتماعي بر برنامه درسي علوم دوره راهنمايي است. بدين منظور، نمونه اي از جامعه آماري دانش آموزان دختر و پسر پايه سوم شهر زاهدان با روش نمونه گيري مرحله اي تصادفي انتخاب شدند و عملکرد آنان در قالب «طرح نيمه آزمايشي چهار گروهي سالمون» مورد بررسي قرار گرفت. نمونه هاي مورد مطالعه، دو گروه کنترل و دو گروه آزمايش دختر و پسر بودند. |
كليد واژه: سازنده گرايي، برنامه درسي علوم، يادگيري، عملکرد مورد انتظار |
نسخه قابل چاپ |