0

بانک مقالات مدیریت بازرگانی

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:بانک مقالات مدیریت بازرگانی
چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391  7:05 PM

 6 : مديريت بازرگاني پاييز و زمستان 1387; 1(1):87-104.
 
پست مدرنيسم و بازاريابي مصرف کننده در هزاره جديد
 
فرهنگي علي اكبر,حسن قلي پور طهمورث,خانلري امير*
 
* دانشكده مديريت، دانشگاه تهران، ايران
 
 

پست مدرنيسم تحولات زيادي را در عرصه فرهنگ، فناوري، اقتصاد، هنر و ديگر حوزه ها به ارمغان آورده است. حوزه مديريت نيز به عنوان يکي از علوم ميان رشته اي دچار تحولات شگرفي شده است. يکي از زمينه هاي به شدت پوياي اين حوزه فعاليت هاي بازاريابي است که به دليل ارتباط با افراد و جامعه متاثر از تحولات فرهنگي و نگرشي است که پست مدرنيسم جلوه اي نو از آن قلمداد مي گردد. بسياري بر اين باورند که با ظهور پست مدرنيسم دوران طلايي بازاريابي مدرن به پايان رسيده است و تئوري هاي بازاريابي نياز به بازنگري جدي و اساسي دارند. در اين مقاله ضمن بررسي نظريات مختلف در مورد پست مدرنيسم و چالش هايي که براي بازاريابي مدرن ايجاد نموده است، مکاتب مختلف بازاريابي پست مدرن، ويژگي هاي اين نوع بازاريابي، مفاهيم جديد مطروحه ناشي از اين فلسفه و وجوه تمايز اين نظريات با دوره قبل تبيين شده است.

 
كليد واژه: بازاريابي، پست مدرنيسم، بازاريابي پست مدرن
 
 

 نسخه قابل چاپ

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها