پاسخ به:بانک مقالات مدیریت بازرگانی
شنبه 16 اردیبهشت 1391 3:19 PM
6 : كاوش هاي مديريت بازرگاني بهار و تابستان 1389; 2(3):136-162. |
عوامل موثر بر به کارگيري خدمات موبايل بانک توسط مشتريان و رتبه بندي آنها (مطالعه موردي: شعب بانک تجارت شهر تهران) |
تقوي فرد محمدتقي,ترابي مصطفي |
پژوهش حاضر با هدف شناسايي عوامل موثر بر به کارگيري خدمات «موبايل بانک» با استفاده از مدلي که بر اساس مدل پذيرش فن آوري و تئوري انتشار نوآوري، طراحي و با نظرخواهي از استادان و صاحبنظران بانکي، بومي گرديده، تهيه شده است. اين مدل، عوامل موثر بر به کارگيري خدمات موبايل بانک را به سه بخش ويژگي هاي فن آوري موبايل بانک، ويژگي هاي روان شناختي و ويژگي هاي جمعيت شناختي تقسيم بندي مي کند. |
كليد واژه: بانکداري الکترونيکي، موبايل بانک، فن آوري اطلاعات، خدمات الکترونيکي |
نسخه قابل چاپ |