پاسخ به:بانک مقالات مدیریت بازرگانی
جمعه 8 اردیبهشت 1391 11:44 AM
صادرات در صنعت پلاستيک با استفاده از شيوه هاي بازاريابي بين الملل |
احمدي پرويز,كردنائيج اسداله,ميرشريفي فاطمه السادات |
پژوهش حاضر، با هدف کلي ارايه راهکارهاي بهبود و توسعه صادرات در صنعت پلاستيک انجام شده است. در اين پژوهش ابتدا به بررسي وضع موجود صادرات در صنعت پلاستيک در تاريخ تدوين آن، سپس شناسايي عوامل موثر بر صادرات در اين صنعت، آنگاه به بررسي ميزان تاثير قوانين تجاري و بازرگاني در صادرات صنعت پلاستيک و در نهايت به ارايه پيشنهادهايي جهت بهبود و توسعه صادرات در اين صنعت به توليدکنندگان، صادرکنندگان و... جهت بکارگيري درتصميم گيري هاي آتي به عنوان بخشي از صادرات غيرنفتي کشور و سنجش ميزان اثرگذاري عوامل موردنظر اين تحقيق بر صادرات در صنعت پلاستيک پرداخته شده است. |
كليد واژه: صادرات، توسعه صادرات، صنعت پلاستيک، بازاريابي بين الملل |
نسخه قابل چاپ |