پاسخ به:بانک مقالات مدیریت بازرگانی
جمعه 8 اردیبهشت 1391 11:43 AM
3 : چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) بهار 1387; 7(26):39-70. |
تبيين و سنجش عوامل زمينه اي براي استقرار مديريت دانش: مطالعه موردي در شرکت ملي پخش فراورده هاي نفتي ايران - منطقه تهران |
طبرسا غلامعلي,اورمزي نوشين |
امروزه يکي از مهم ترين و با ارزش ترين سرمايه هاي هر سازماني، دانش است. تغييرات سريع و رشد روزافزون دانش و اطلاعات، هر سازماني را بر آن مي دارد تا براي بقا تمام تلاش خود را در مديريت دانش به کار گيرد. لذا سازمان ها در پي شناسايي عوامل زمينه ساز و نيز بستر سازي به منظور ايجاد مديريت دانش برآمده اند تا به موقع از منابع دانشي خود و محيط پيرامون بهره برداري کنند. |
كليد واژه: مديريت دانش، فناوري اطلاعات، فرآيندهاي دانش، فرهنگ سازماني |
نسخه قابل چاپ |