پاسخ به:بانک مقالات مدیریت بازرگانی
جمعه 8 اردیبهشت 1391 11:41 AM
7 : چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) تابستان 1387; 7(27):155-178. |
بررسي و شناسايي عناصر هويت ساز در سازمانهاي ايراني |
عسگري غلام رضا,مقبل باعرض عباس,محمدي داريوش |
در اين مقاله، مفهوم هويت سازمان و شناسايي عناصر هويت ساز در سازمان هاي ايراني بررسي شده است. هم چنين، تعيين اولويت و اهميت عناصر هويت ساز در سازمان هاي منتخب ديگر، فعاليت مهم اين پژوهش است. جمع آوري و تحليل اطلاعات از شعبه هاي هفت بانک دولتي مستقر در شهر تهران نشان مي دهد، مولفه هاي: رفتار سازمان، شخصيت سازمان، ارتباط و نمادگرايي، عناصري هستند که هويت سازمان ها را ايجاد مي کنند. هم چنين، اهميت اين عناصر به ترتيب عبارت اند از: شخصيت سازمان، نمادگرايي، رفتار و ارتباطات سازمان. |
كليد واژه: هويت، هويت سازمان، نمادگرايي، ارتباطات، رفتار سازمان، شخصيت سازمان |
نسخه قابل چاپ |