پاسخ به:بانک مقالات مدیریت بازرگانی
جمعه 8 اردیبهشت 1391 11:40 AM
9 : چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) پاييز 1387; 7(28):212-244. |
سنجش رضايت مندي الکترونيکي از عملکرد پايگاه هاي اطلاع رساني به عنوان نشان تجاري |
يزدان پناه احمدعلي,حاجي كريمي عباسعلي |
اكثر كاربران شبكه جهاني اينترنت از آن به عنوان ابزاري در خدمت انتخاب هر چه بهتر استفاده مي كنند. آن ها در آينده ترجيح خواهند داد، از آن دسته «پايگاه هاي اطلاع رساني» بازديد كنند كه معتبر و قابل اعتماد هستند. براي پاسخ گويي به انتظارات و كسب رضايت كاربران، كسب و كارهاي «بر خط» شبكه جهاني نيازمند معرفي پايگاه هاي اطلاع رساني خود به عنوان «نشان تجاري» هستند. هدف اين پروژه سنجش رضايتمندي الكترونيكي از عملكرد پايگاه هاي اطلاع رساني داراي نشان تجاري است. پژوهش حاضر، مورد كاوي روي گروه شركت هاي «فن آور» تمركز كرده استوسپس با بررسي عوامل كليدي مدنظر مشتريان، به ارزيابي عملكرد پايگاه هاي اطلاع رساني تجاري پرداخته و منابع دارا بودن نشان تجاري معتبر و شناخته شده در بازار را با تجزيه و تحليل معيارها و شاخص هاي عملكرد پايگاه هاي اطلاع رساني به عنوان نشان تجاري مورد بررسي و تبيين قرار داده است. در پايان نيز مدلي براي سنجش رضايتمندي الكترونيكي از عملكرد پايگاه هاي اطلاع رساني به عنوان نشان تجاري ارايه شده است. |
كليد واژه: نشان تجاري، کيفيت اطلاعات، کيفيت سيستم اطلاع رساني، رضايت مندي الکترونيکي |
نسخه قابل چاپ |