پاسخ به:بانک مقالات مدیریت بازرگانی
جمعه 8 اردیبهشت 1391 11:37 AM
10 : چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) زمستان 1387; 7(29):275-297. |
فرآيند و استراتژي نوآوري در شرکتهاي عمراني ايران |
رحمان سرشت حسين,هاشمي سيدكمال |
ايران بعنوان يک کشور در حال توسعه نياز گسترده به سرمايه گذاري در زيرساخت هاي اقتصادي خود دارد و همه ساله بخش اعظم بودجه عمراني خود را در اين زمينه مصرف مي کند، هر چند پيمانکاران عمراني نقش قابل توجهي در اقتصاد کشور بازي مي کنند ولي در خصوص نوآوري در اين صنعت تحقيقي انجام نشده است. |
كليد واژه: فرآيند نوآوري، استراتژي نوآوري، شرکتهاي پروژه محور، شرکتهاي پيمانکاري عمراني |
نسخه قابل چاپ |