پاسخ به:بانک مقالات مدیریت بازرگانی
جمعه 8 اردیبهشت 1391 11:37 AM
6 : چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) زمستان 1387; 7(29):139-192. |
مطالعه تطبيقي راهبردهاي توليد در صنعت فناوري اطلاعات ايران، کره و ژاپن |
شيخ زاده محمد,گودرزي غلام رضا |
بدون شک راهبرد ساخت و توليد يکي از مهمترين مولفه ها در فرآيند برنامه ريزي کسب و کار يک سازمان است. طي سال هاي اخير تحقيقات جدي در زمينه راهبرد توليد صورت گرفته است. براي کسب مزيت رقابتي، راهبردهاي بازاريابي و توليد بايد با راهبرد سازمان مرتبط و همراه باشند [اسکينر، 1969]. وقتي سازمان ها نتوانند به ارتباط بين راهبرد توليد و راهبرد سازمان پي ببرند، با نظام هاي توليدي غيررقابتي، که پرهزينه و وقت گير است، مواجه خواهند شد. |
كليد واژه: راهبرد توليد، صنعت فناوري اطلاعات، مطالعه تطبيقي |
![]() |
نسخه قابل چاپ |