پاسخ به:بانک مقالات مدیریت بازرگانی
جمعه 8 اردیبهشت 1391 11:36 AM
2 : چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) زمستان 1387; 7(29):31-50. |
تبيين اثر مدل هاي ذهني بر ديدمان پردازي مشترک در سازمان ها |
جعفري مصطفي,قوچاني فرخ |
ظهور عصر ناپايداري و آغاز و انجام پياپي و حيرت آور قواعد بازي رقابت، جايگزيني دمادم وضعيت هاي حاکم بر فضاي کسب و کار، ضرورت دستيابي به چهارچوبي براي درک ارتباط روشمند دنياي درون (ذهن) و برون (صنعت)، ما را برمي انگيزند که هم مدل هاي ذهني و هم ديدمان (چشم انداز) خويش از آينده را مستمرا باز بيافرينيم و بهبود دهيم. اين امر مستلزم شناخت الگوهاي حاکم بر دگرگوني هاي ذهني تصميم گيران راهبردي و نيز شيوه تجسم و تصور آنها از آينده کسب و کار و صنعت خودشان دارد. |
كليد واژه: مدل هاي ذهني، تصوير ذهني، ديدمان پردازي |
نسخه قابل چاپ |