پاسخ به:بانک مقالات مدیریت بازرگانی
جمعه 8 اردیبهشت 1391 11:31 AM
2 : چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) بهار 1389; 9(1 (پياپي 34)):23-41. |
طراحي مدل كيفيت خدمات در زنجيره تامين: تبيين مفهوم كيفيت خدمات دوسويه |
آذر عادل,علي محمدلو مسلم* |
* دانشكده مديريت و اقتصاد، دانشگاه تربيت مدرس |
امروزه در فضاي رقابتي شديد، كليد مزيت رقابتي پايدار، فعاليت در قالب زنجيره تامين و ارائه خدمات با كيفيت بالا است. روابط بين كيفيت خدمات با عملكرد كسب و كار، كاهش هزينه ها و رضايت مشتري در تحقيقات مختلف تاييد شده است. اين تحقيق علاوه بر اينکه به کيفيت به عنوان ادراک شرکت مرکزي از خدمات دريافتي پرداخته، براي اولين بار انتظارات و ادراک تامين کننده از عملکرد شرکت مرکزي را نيز به عنوان جزئي ديگر از کيفيت خدمات مطرح مي کند. به اين ترتيب، کيفيت خدمات را در مفهومي جديد و به صورت دوسويه پيشنهاد مي کند. |
كليد واژه: كيفيت خدمات، كيفيت خدمات لجستيک، زنجيره تامين، تحليل شكاف |
نسخه قابل چاپ |