پاسخ به:بانک مقالات مدیریت بازرگانی
جمعه 8 اردیبهشت 1391 11:27 AM
3 : چشم انداز مديريت بازرگاني (چشم انداز مديريت (پيام مديريت)) پاييز 1389; 9(3 (پياپي 36)):9-24. |
سبک هاي تصميم گيري مشتريان بر اساس مدل اسپرولز و كندال |
جزني نسرين,عزيزي شهريار,حلوايي علي عسگر* |
* دانشكده مديريت و حسابداري، دانشگاه شهيد بهشتي |
اين پژوهش با هدف ارزيابي سبک هاي تصميم گيري مدل اسپرولز و کندال در بين مشتريان فروشگاه هاي زنجيره اي سپه شهر تهران سوال اصلي اين پژوهش به اين صورت مطرح شد كه اولويت و اهميت سبک هاي تصميم گيري مدل اسپرولز و کندال در بين مشتريان فروشگاه هاي زنجيره اي سپه شهر تهران چگونه است؟ نمونه آماري اين تحقيق شامل 180 نفر از اعضاي جامعه آماري بود كه به طور تصادفي با استفاده از روش نمونه گيري خوشه اي انتخاب شدند. ابزار اصلي گردآوري داده ها، پرسشنامه حضوري بود. نتيجه تجزيه و تحليل داده هاي تحقيق بيانگر آن بود كه پنج سبک در بين مشتريان فروشگاه هاي زنجيره اي سپه شهر تهران شناسايي شد. |
كليد واژه: خرده فروشي، رفتار مصرف كننده، سبک تصميم گيري، مدل اسپرولز و كندال |
نسخه قابل چاپ |