پاسخ به:بانک مقالات راهنمایی و مشاوره
پنج شنبه 21 اردیبهشت 1391 2:17 PM
7 : مطالعات آموزش و يادگيري (علوم اجتماعي و انساني دانشگاه شيراز) بهار و تابستان 1389; 2(1 (پياپي 2-58)):141-170. |
بررسي و سنجش ميزان انديشه انتقادي دانشجويان و مدرسان رشته مطالعات اجتماعي مراکز تربيت معلم ايران |
نوشادي ناصر,خادمي محسن |
اين مطالعه با هدف سنجش ميزان مهارت ها و گرايش هاي تفکر انتقادي دانشجويان و مدرسان رشته مطالعات اجتماعي مراکز تربيت معلم ايران صورت گرفت. تعداد 313 نفر دانشجو و 33 نفر مدرس با استفاده از روش نمونه گيري خوشه اي تصادفي به عنوان گروه نمونه، از چهار استان فارس، بوشهر، هرمزگان و اصفهان در سال 1387 انتخاب شدند. |
كليد واژه: تفکر انتقادي، مهارت ها و گرايش هاي تفکر انتقادي، مطالعات اجتماعي، تربيت معلم |
نسخه قابل چاپ |