پاسخ به:بانک مقالات علوم ارتباطات اجتماعي
جمعه 22 اردیبهشت 1391 9:46 PM
8 : مطالعات فرهنگي و ارتباطات پاييز و زمستان 1384; 1(4):163-183. |
دو جهان ايراني: مسجد و کافي شاپ |
آزادارمكي تقي,شالچي وحيد |
شناخت جامعه هم از طريق شناسايي ويژگي هاي مشابه و همگرايانه آن ممکن است و هم از طريق ويژگي هاي فرهنگي واگرايانه، همچنين براي شناخت جامعه هم مي توان از ساختارها شروع کرد و هم مي توان از سطح خرد به جامعه نگريست. نويسندگان مقاله در پي شناختي واگرايانه از جامعه و آن هم از منظر زندگي روزمره هستند. |
كليد واژه: سبک زندگي، ذائقه، مصرف، جوانان، مسجد و کافي شاپ |
نسخه قابل چاپ |