پاسخ به:بانک مقالات علوم ارتباطات اجتماعي
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 4:38 PM
1 : پژوهشهاي ارتباطي (پژوهش و سنجش) بهار 1389; 17(1 (پياپي 61)):11-30. |
مباني مصرف گرايي در دنياي جديد و اصول مصرف در اسلام با تاکيد بر رسانه ملي |
غلامرضايي علي اصغر* |
* سازمان صداوسيما |
از نظر مفهومي، ميان مفاهيم «دين» و «سبک زندگي»، رابطه اي علي قابل فرض است؛ به گونه اي که برخي از صاحبنظران معتقدند دين در شکل دهي به سبک زندگي نقش بسزايي دارد. |
كليد واژه: اصول مصرف در اسلام، رسانه ملي، سبک زندگي، طبقه اجتماعي، مصرف گرايي، هويت |
نسخه قابل چاپ |