پاسخ به:بانک مقالات علوم ارتباطات اجتماعي
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 4:34 PM
4 : پژوهشهاي ارتباطي (پژوهش و سنجش) پاييز 1387; 15(55):81-98. |
راهبردها و اهداف جنگ رسانه اي غرب عليه جمهوري اسلامي ايران |
رضاييان مهدي* |
* مركز حراست سازمان صدا و سيما |
امروزه ديپلماسي و سياست خارجي کشورها به عنوان يک عامل تعيين کننده در نظام بين الملل تحت تاثير تحولات شگرف در عرصه ارتباطات قرار گرفته است؛ چنان که «ديپلماسي رسانه اي» به عنوان يکي از شاخه هاي اصلي فعاليت هاي دستگاه ديپلماسي و سياست خارجي بخش قابل توجهي از ديپلماسي عمومي کشورهاي بويژه قدرتمند جهاني را به خود اختصاص داده است. |
كليد واژه: جنگ رسانه اي، جنگ نرم، ديپلماسي رسانه اي |
نسخه قابل چاپ |