پاسخ به:بانک مقالات علوم ارتباطات اجتماعي
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 4:34 PM
2 : پژوهشهاي ارتباطي (پژوهش و سنجش) پاييز 1387; 15(55):31-53. |
مديريت رسانه اي بحران |
افتخاري اصغر* |
* دانشگاه امام صادق (ع) |
پيچيده شدن جوامع انساني آثار متعددي در پي داشته است که از آن جمله مي توان به افزايش احتمال وقوع بحران هاي مختلف اشاره کرد. همين امر موجب شده است پرسش از الگوي مطلوب مديريت بحران به دغدغه اي جدي براي تمام نظام هاي سياسي تبديل شود. بر اين اساس، پژوهش در باب نقش عوامل مختلف در بحران، موضوعيت مي يابد و به طور مسلم «رسانه» يکي از مهم ترين اين عوامل است. |
كليد واژه: افکار عمومي، بحران، رسانه، مديريت رسانه اي، نظام سياسي |
نسخه قابل چاپ |