0

بانک مقالات علوم ارتباطات اجتماعي

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:بانک مقالات علوم ارتباطات اجتماعي
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391  4:26 PM

 7 : پژوهشهاي ارتباطي (پژوهش و سنجش) زمستان 1389; 17(4 (پياپي 64)):159-185.
 
مروري بر اثرات رسانه ها بر گردشگري
 
رضاقلي زاده بهنام*
 
* صداوسيما
 
 

هدف اين پژوهش که به شيوه اسنادي صورت گرفته، مطالعه نقش رسانه ها در بازنمايي مناطق مقصد و همچنين پيوند بين گردشگري و رسانه از ديدگاه هاي مختلف بوده است.
در بحث توسعه چارچوب براي مطالعه گردشگري و رسانه، روزنامه نگاري گردشگري و مفاهيم کليدي آن شامل زمان بندي، قدرت و هويت و تجارب و پديدارشناسي و همچنين در بخش ديگري رويکردهاي بررسي گردشگري و رسانه از ديدگاه هاي بازاريابي، تاثيرات رسانه اي، جامعه شناختي و فرهنگي ـ انتقادي مورد توجه قرار گرفته و سپس بحث فيلم هاي محرک گردشگري به عنوان جنبه اي از گردشگري فرهنگي معرفي و در نهايت، درباره توسعه صنعت گردشگري در ايران پيشنهادهايي ارايه شده است
.

 
كليد واژه: بازنمايي رسانه اي، تصور از مقصد، رسانه، روزنامه نگاري گردشگري، گردشگري
 
 

 نسخه قابل چاپ

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها