پاسخ به:بانک مقالات علوم ارتباطات اجتماعي
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 4:26 PM
7 : پژوهشهاي ارتباطي (پژوهش و سنجش) زمستان 1389; 17(4 (پياپي 64)):159-185. |
مروري بر اثرات رسانه ها بر گردشگري |
رضاقلي زاده بهنام* |
* صداوسيما |
هدف اين پژوهش که به شيوه اسنادي صورت گرفته، مطالعه نقش رسانه ها در بازنمايي مناطق مقصد و همچنين پيوند بين گردشگري و رسانه از ديدگاه هاي مختلف بوده است. |
كليد واژه: بازنمايي رسانه اي، تصور از مقصد، رسانه، روزنامه نگاري گردشگري، گردشگري |
نسخه قابل چاپ |