پاسخ به:بانک مقالات علوم ارتباطات اجتماعي
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 4:26 PM
6 : پژوهشهاي ارتباطي (پژوهش و سنجش) زمستان 1389; 17(4 (پياپي 64)):133-157. |
موانع مشارکت اجتماعي و راه هاي تقويت آن در راديو |
عقيلي سيدوحيد,باستي حمداله* |
هدف از پژوهش حاضر که به شيوه پيمايشي صورت گرفته، مطالعه و شناخت ديدگاه کارشناسان علوم ارتباطات درباره نقش و جايگاه شبکه هاي راديويي جمهوري اسلامي ايران در ايجاد و تقويت مشارکت اجتماعي بوده است. به اين منظور 139 نفر از اساتيد و دانشجويان مقاطع کارشناسي ارشد و دکتراي دانشگاه آزاد اسلامي به عنوان نمونه اي از کارشناسان به شيوه تصادفي انتخاب شدند و به پرسشنامه اي محقق ساخته پاسخ دادند. |
كليد واژه: راديو، راديوهاي تخصصي، راديوهاي عمومي، رسانه هاي جمعي، مشارکت، مشارکت اجتماعي، نقش |
نسخه قابل چاپ |