پاسخ به:بانک مقالات علوم ارتباطات اجتماعي
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 4:26 PM
4 : پژوهشهاي ارتباطي (پژوهش و سنجش) زمستان 1389; 17(4 (پياپي 64)):79-104. |
تاثير رسانه هاي جمعي بر احساس ناامني زنان |
رباني خوراسگاني رسول,عباس زاده محمد,محمودمولايي كرماني بتول* |
* دانشگاه اصفهان |
هدف پژوهش حاضر که به شيوه پيمايشي صورت گرفته، بررسي تاثير رسانه هاي جمعي بر احساس ناامني زنان در ابعاد مالي، جاني، فکري و حقوقي و همچنين احساس قرباني شدن آنان در جامعه آماري دانشجويان دختر دانشگاه اصفهان بوده است که از ميان آنان 370 نفر به شيوه نمونه گيري تصادفي طبقه اي انتخاب شده اند. روش آماري به کار رفته، شامل رگرسيون چند متغيره و تحليل مسير بوده و براي محاسبه ضرايب مسير، از برآوردهاي روش آموس استفاده شده است. |
كليد واژه: احساس ناامني، پايگاه اجتماعي ـ اقتصادي، ترس از قرباني شدن، دانشگاه اصفهان، رسانه هاي جمعي، معادلات ساختاري |
نسخه قابل چاپ |