پاسخ به:بانک مقالات رشته کتابداری
شنبه 16 اردیبهشت 1391 10:07 PM
9 : كتابداري و اطلاع رساني زمستان 1384; 8(4 (مسلسل 32)):163-172. |
وجوه کيفيت در خدمات مرجع ديجيتالي |
وي آر.دي* |
اين مقاله سرفصلهايي از خصوصيات و عوامل مهم براي راه اندازي خدمات ديجيتالي جهت کليه مخاطبان و جامعه آموزشي K-12 ارايه مي دهد. وجوه کيفيت، مجموعه استانداردهايي تلقي مي شوند که سازمانها در ايجاد و نگهداري خدمات مرجع ديجيتالي به منظور مشارکت در شبکه ميز مرجع مجاري (Virtual Reference Desk) به کار مي گيرند. هدف اين شبکه حمايت از خدمات مرجع ديجيتالي’AskA’ يا پرسش / پاسخ اينترنتي مشارکتي براي پذيرش پرسشهاي بسيار زياد و خارج از دامنه توان هر واحد مشارکت کننده است، ولي مي تواند در تمام خدمات مرجع ديجيتالي و کنسرسيومها کاربرد داشته باشد. |
كليد واژه: خدمات مرجع ديجيتالي، استاندارد در خدمات مرجع ديجيتالي |
نسخه قابل چاپ |