0

بانک مقالات رشته کتابداری

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:بانک مقالات رشته کتابداری
شنبه 16 اردیبهشت 1391  10:07 PM

 9 : كتابداري و اطلاع رساني زمستان 1384; 8(4 (مسلسل 32)):163-172.
 
وجوه کيفيت در خدمات مرجع ديجيتالي
 
وي آر.دي*
 
 
 

اين مقاله سرفصلهايي از خصوصيات و عوامل مهم براي راه اندازي خدمات ديجيتالي جهت کليه مخاطبان و جامعه آموزشي K-12 ارايه مي دهد. وجوه کيفيت، مجموعه استانداردهايي تلقي مي شوند که سازمانها در ايجاد و نگهداري خدمات مرجع ديجيتالي به منظور مشارکت در شبکه ميز مرجع مجاري (Virtual Reference Desk) به کار مي گيرند. هدف اين شبکه حمايت از خدمات مرجع ديجيتالي’AskA’  يا پرسش / پاسخ اينترنتي مشارکتي براي پذيرش پرسشهاي بسيار زياد و خارج از دامنه توان هر واحد مشارکت کننده است، ولي مي تواند در تمام خدمات مرجع ديجيتالي و کنسرسيومها کاربرد داشته باشد.

 
كليد واژه: خدمات مرجع ديجيتالي، استاندارد در خدمات مرجع ديجيتالي
 
 

 نسخه قابل چاپ

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها