پاسخ به:بانک مقالات رشته کتابداری
شنبه 16 اردیبهشت 1391 9:53 PM
6 : كتابداري و اطلاع رساني زمستان 1385; 9(4 (مسلسل 36)):109-126. |
بررسي کاربرد اصول بازاريابي محصولات و خدمات کتابخانه ها |
علي زاده حميد* |
* دانشگاه فردوسي مشهد |
کتابخانه ها براي حضور فعال در بازار پر رقابت اطلاعات، به بازنگري در شيوه هاي سنتي ارايه خدمات و معرفي محصولات خويش به جامعه کاربران حاضر و بالقوه، نياز دارند. بازاريابي خدمات و محصولات کتابخانه، اين آشنايي را ممکن مي سازد. آميخته بازاريابي که شامل محصول، مکان، قيمت و فعاليتهاي تشويقي و ترغيبي است، در محيط کتابخانه کاربردهاي زيادي دارد. مديران کتابخانه هاي ايران با شناخت اين کاربردها مي توانند گام مهمي در راستاي ارتقاي خدمات و جلب رضايتمندي کاربران بردارند. |
كليد واژه: |
نسخه قابل چاپ |