0

بانک مقالات رشته کتابداری

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:بانک مقالات رشته کتابداری
شنبه 16 اردیبهشت 1391  6:44 PM

 8 : كتابداري و اطلاع رساني بهار 1387; 11(1 (مسلسل 41)):157-184.
 
بازاريابي در کتابخانه ها
 
شاپوري سودابه*
 
* دانشگاه آزاد اسلامي، واحد تنکابن
 
 

بازاريابي عاملي ضروري براي حيات سازمانها و موسسه هاي تجاري و غير تجاري از جمله کتابخانه هاست. به نظر مي رسد چارچوب مفهومي بازاريابي در کتابخانه ها انسجام و روشني کافي ندارد و کتابخانه ها بويژه در ايران، از عوامل بازاريابي به شکل علمي و به ميزان کافي بهره نمي برند. در همين راستا، اين مقاله به مباحث نظري پيرامون بازاريابي در کتابخانه ها مي پردازد و درصدد است با معرفي چهار «آميخته بازاريابي» گامي موثر در جهت پيشرفت فعاليتهاي کتابخانه هاي کشور بردارد.

 
كليد واژه: کتابخانه ها، بازاريابي در کتابخانه ها، آميخته بازاريابي، ترفيع، تبليغات، روابط عمومي ،ترويج
 
 

 نسخه قابل چاپ

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها