پاسخ به:مقالات توسعه اقتصادي
شنبه 2 اردیبهشت 1391 1:11 PM
1 : پژوهش هاي رشد و توسعه اقتصادي زمستان 1389; 1(1 (1)):9-30. |
ارزيابي تاثير درجه تمرکز و هزينه هاي تبليغات بر سودآوري در بخش صنعت ايران (رهيافت داده هاي تابلويي پويا) |
فلاحي فيروز,دهقاني علي |
در حالي که سابقه مطالعات و وضع قوانين ضد انحصار و تسهيل رقابت در دنيا به بيش از 120 سال ميرسد، اما اين مساله در ايران سابقه طولاني ندارد و از تصويب قانون تشويق رقابت و شکل گيري شوراي رقابت در ايران زمان زيادي نميگذرد. با اين حال اختصاص يک فصل از قانون برنامه چهارم توسعه ج.ا.ا به رقابت پذيري فعاليت هاي اقتصادي، حاکي از اهميت اين موضوع در اقتصاد ايران است. |
كليد واژه: رقابت، انحصار، درجه تمرکز، سودآوري، هزينه هاي تبليغات، تکنيک داده هاي تابلويي پويا DPD |
نسخه قابل چاپ |