پاسخ به:بانک مقالات رشته کودکان استثنایی
جمعه 1 اردیبهشت 1391 1:47 PM
4 : پژوهش در حيطه كودكان استثنايي پاييز 1387; 86(3 (پياپي 29)):295-306. |
مقايسه نگرش معلمان رابط و عادي دانش آموزان کم شنوا به اثربخشي برنامه هاي آموزش تلفيقي |
به پژوه احمد,كاكابرايي كيوان,شكوهي يكتا محسن,غلامعلي لواساني مسعود |
هدف: پژوهش حاضر به منظور مقايسه نگرش معلمان رابط و عادي دانش آموزان کم شنواي تلفيقي نسبت به اثربخشي برنامه هاي آموزش تلفيقي بر روي 60 نفر معلم رابط و 60 نفر معلم عادي، شاغل در دبستانهاي پسرانه شهر تهران اجرا شد. |
كليد واژه: معلمان عادي، معلمان رابط، نگرش به برنامههاي آموزشتلفيقي، دانش آموزکم شنوا |
نسخه قابل چاپ |