پاسخ به:بانک مقالات حسابداری و حسابرسی
چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 2:52 PM
2 : پيشرفت هاي حسابداري (علوم اجتماعي و انساني شيراز) پاييز 1388; 1(1 (پياپي 3/57)):29-44. |
بررسي نگرش مديران بانک هاي خصوصي ايران نسبت به سنجش سودآوري مشتري |
آقايي محمدعلي,ملااحمد سليم |
امروزه «مشتري گرايي» در سازمان ها به يک استراتژي تبديل شده است، بنابراين داشتن اطلاعات در مورد مشتري اهميت زيادي دارد. از جمله اطلاعات مهم، سودآوري مشتري است كه حسابداري مديريت با ابزارهاي سنجش سودآوري مشتري، آن را اندازه گيري مي کند. |
كليد واژه: سنجش سودآوري مشتري، هزينه يابي بر مبناي فعاليت، بانک، نگرش مديران بانک هاي خصوصي ايران |
نسخه قابل چاپ |