پاسخ به:بانک مقالات علوم اجتماعی
یک شنبه 10 اردیبهشت 1391 1:38 PM
15 : رفاه اجتماعي تابستان 1389; 10(37):383-408. |
ارزيابي نگرش جامعه كارشناسان بازاريابي در مورد تاثير تبليغات رسانهاي در فعاليت هاي جهانگردي |
كروبي مهدي* |
طرح مساله: تبليغات به عنوان وجه غالب عناصر ارتباطي سازمان، نقش مهمي را در جهت موفقيت سازمان ايفا مي نمايد. يكي از رايج ترين الگوهاي ساخت تبليغات، الگوي 5M مي باشد، كه متشكل از پنج تصميم اساسي شامل؛ تعيين هدف، اختصاص بودجه، طراحي پيام، انتخاب رسانه و ارزيابي تبليغ است. در واقع تلاش هاي سازمان در مراحل مختلف، همگي، در انتخاب رسانه مناسب معني پيدا مي نمايد. |
كليد واژه: تبليغات، رسانه، جامعه كارشناسان بازاريابي، ارتباطات دهان به دهان، گردشگر، تاثير رسانه، AIDA |
نسخه قابل چاپ |