0

بانک مقالات علوم اجتماعی

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:بانک مقالات علوم اجتماعی
دوشنبه 4 اردیبهشت 1391  5:47 PM

 6 : پژوهشنامه علوم انساني و اجتماعي زمستان 1387; 8(4 ( پياپي 31- ويژه مديريت)):125-146.
 
بررسي تطبيقي کيفيت خدمات بانکداري دولتي و بانکداري خصوصي
 
هادي زاده مقدم اكرم*,شاهدي كامران
 
* دانشکده مديريت و حسابداري، دانشگاه شهيد بهشتي
 
 

هدف از اين تحقيق، مقايسه کيفيت خدمات بانک هاي دولتي و بانک هاي خصوصي از ديدگاه مشتريان آن هاست. بدين منظور با مراجعه به تحقيقات انجام گرفته در زمينه موضوع مقاله و با استفاده از مدل کيفيت خدمات بانکي، ابعاد و مولفه هاي مرتبط با مفهوم کيفيت خدمات شناسايي شد و بر مبناي اين متغيرها، پرسشنامه اي مبتني بر 39 مولفه طراحي گرديد و در اختيار مشترياني که به طور هم زمان از خدمات هر دو نوع بانک در شهر تهران استفاده مي کنند، قرار گرفت. بر اساس يافته هاي تحقيق، مشتريان معتقدند از لحاظ بهاي خدمات، تفاوت چنداني ميان دو سيستم بانکداري مشاهده نمي شود، اما در ديگر ابعاد کيفيت خدمات هم چون اثربخشي، تضمين، قابليت دسترسي، ابعاد فيزيکي، تنوع و قابليت اطمينان بين بانکداري دولتي و بانکداري خصوصي تفاوت معني داري وجود دارد.

 
كليد واژه: کيفيت خدمات، بانکداري خصوصي، بانکداري دولتي، ابعاد کيفيت خدمات
 
 

 نسخه قابل چاپ

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها