پاسخ به:بانک مقالات رشته علوم تربیتی
پنج شنبه 14 اردیبهشت 1391 3:20 PM
1 : فصلنامه تعليم و تربيت پاييز 1385; 22(3 (مسلسل 87) ويژه نامه مسايل آموزش و پرورش دختران):11-31. |
جنسيت و رويكردهاي معرفت شناسي |
شهرآراي مهرناز* |
* گروه روانشناسي، دانشگاه تربيت معلم |
از مهم ترين اهداف نظام هاي آموزش و پرورش، شناخت، تربيت و بالندگي دختران امروز و زنان فردا است. معرفت شناسان با ديدگاه زنانه، زنان را به عنوان گروهي كه تجربه هاي متفاوت از مردان دارند، داراي ويژگي هاي خاص خود مي دانند، و مردان را به عنوان گروهي با ارزش ها و خصوصيات متفاوت در شرايطي نمي بينند، كه بتوانند مرجع زن باشند و قضاوتي صحيح در مورد زنان داشته باشند. |
كليد واژه: |
![]() |
نسخه قابل چاپ |