پاسخ به:بانک مقالات رشته علوم تربیتی
شنبه 9 اردیبهشت 1391 11:16 PM
5 : دانشور رفتار تیر 1384; 12(11 (ویژه مقالات مدیریت 4)):71-78. |
تعيين پارامترهاي بحراني درافزايش رضايتمندي مشتريان: مطالعه موردي درفعاليت بانكي |
برادران رضا,بشيري مهدي |
مشتری وجلب رضایتمندی اوازموضوعات کلیدی است که دردنیای رقابتی حاضر می تواند موجبات ترقی یک مجموعه را فراهم آورد. دراین راستا توجه به این که چه مواردی می تواند درافزایش رضایتمندی مشتریان به صورت دقیق تر و کامل ترموثرباشد، ضروری و حائز اهمیت است. مقاله حاضر با درنظر گرفتن پارامترهای موثربررضایتمندی مشتریان و میزان اهمیت هریک ازآن ها، روشی را ارائه می دهد که بتوان پارامترهای بحرانی را استخراج کرد. روش پیشنهاد شده دریک مجموعه مالی واعتباری اجرا گردیده و مورد بررسی واقع شده است. |
كليد واژه: |
نسخه قابل چاپ |