پاسخ به:بانک مقالات رشته علوم تربیتی
شنبه 9 اردیبهشت 1391 10:31 PM
8 : دانشور رفتار تير 1386; 14(23 (ويژه مقالات مديريت 8)):109-118. |
بررسي عوامل موثر بر نگرش خريداران فرش ماشيني نسبت به نام هاي تجاري مختلف در شهر اصفهان |
رنجبريان بهرام,جمشيديان مهدي,دهقان زياد |
امروزه پيش بيني و درک رفتار مصرف کنندگان به منظور تاثيرگذاري بر رفتار آن ها محور توجه بازاريابان قرار گرفته است. در ادبيات موجود در زمينه رفتار مصرف کننده، نگرش به عنوان عامل شکل گيري و جهت دهنده رفتار او مورد توجه بوده است. نگرش، بيان احساسات دروني است که نشان از نظر مساعد يا نامساعد يک شخص نسبت به موضوعاتي خاص دارد. |
كليد واژه: مصرف کننده، نگرش، فرش ماشيني، رفتار مصرف کننده، نام تجاري |
نسخه قابل چاپ |