پاسخ به:بانک مقالات رشته علوم تربیتی
شنبه 9 اردیبهشت 1391 10:31 PM
7 : دانشور رفتار تير 1386; 14(23 (ويژه مقالات مديريت 8)):91-108. |
طراحي شرايط احراز صلاحيت متقاضيان ايجاد و توسعه مراکز و آموزشگاه هاي کارآفريني در کشور |
كردنائيج اسداله,احمدپوردارياني محمود,دلخواه جليل |
امروزه کارآفريني، موتور توسعه اقتصادي در کشور محسوب مي شود و تمام مسوولان تلاش مي کنند کارآفريني را در کشورشان توسعه بدهند. آموزش کارآفريني مقوله مهمي است که کشورهاي پيشرفته در فرايند توسعه اقتصادي - اجتماعي نسبت به آن توجه جدي مبذول داشته، آموزش و پرورش کارآفرينان را در اولويت برنامه هاي خود قرار داده اند. با توجه به اهميت فوق العاده کارآفريني و ضرورت توسعه آن در کشور، اين تحقيق با هدف مطالعه و طراحي مدل شرايط احراز صلاحيت متقاضيان ايجاد و توسعه مراکز و آموزشگاه هاي کارآفريني در کشور انجام شده است. در اين تحقيق با استفاده از مطالعات تطبيقي مراکز موفق کارآفريني و با توجه به مباني نظري تعيين شرايط احراز صلاحيت و در نظر گرفتن شرايط بومي و منطقه اي کشور، مدل شرايط احراز صلاحيت متقاضيان ايجاد و توسعه مراکز و آموزشگاه هاي کارآفريني طراحي گرديده است. |
كليد واژه: کارآفريني، آموزشگاه کارآفريني، شرايط احراز صلاحيت، کارآفريني سازماني |
نسخه قابل چاپ |