پاسخ به:بانک مقالات رشته علوم تربیتی
شنبه 9 اردیبهشت 1391 10:06 PM
2 : دانشور رفتار شهريور 1387; 15(30 (ويژه نامه مقالات علوم تربيتي 10)):29-44. |
ديدگاه هاي معرفت شناسي نسبت به راهبرد هاي ياددهي-يادگيري در نظام آموزش باز و از راه دور |
رضايي محمدهاشم*,پاك سرشت محمدجعفر,صفايي مقدم مسعود |
* دانشگاه پيام نور |
معرفت شناسي به عنوان يکي از شاخه هاي مهم فلسفه، درباره ماهيت دانش، موضوع، منابع و حدود و معيارهاي ارزيابي آن بحث مي کند و در اين راه مي تواند درباره حقيقت و معرفت-که محصول آموزش و پرورش هستند-ديدگاههاي متنوع و گوناگوني را در پيش روي معلمان قرار دهد [1]. |
كليد واژه: معرفت شناسي، راهبرد هاي ياددهي-يادگيري، آموزش باز، آموزش از راه دور، رويکرد اثبات گرايي، رويکرد تفسيري، رويکرد انتقادي، رفتارگرايي، شناخت گرايي، ساختار گرايي، آموزش مجازي، پسامدرن |
نسخه قابل چاپ |