پاسخ به:بانک مقالات رشته علوم تربیتی
جمعه 1 اردیبهشت 1391 10:54 AM
1 : انديشه هاي نوين تربيتي زمستان 1387; 4(4):9-36. |
تاثير ديدگاههاي معرفت شناسي بر فعاليت هاي ياددهي- يادگيري در نظام آموزش باز و از راه دور |
رضايي محمدهاشم*,پاك سرشت محمدجعفر |
* دانشگاه پيام نور، مركز اراك |
معرفت شناسي، به عنوان يكي از شاخه هاي مهم فلسفه ماهيت دانش و فرآيندي را مطالعه مي كند، كه دانش طي آن كسب و ارزيابي مي شود، و در اين رهگذر در رابطه با حقيقت و معرفت- كه محصول آموزش و پرورش هستند- مي تواند ديدگاههاي متنوع و گوناگوني را در برابر معلمان قرار دهد. |
كليد واژه: معرفت شناسي، راهبردهاي ياددهي- يادگيري، آموزش باز، آموزش از راه دور، رويكرد اثبات گرايي، رويكرد تفسيري، رويكرد انتقادي، رفتار گرايي، شناخت گرايي، ساختار گرايي، آموزش مجازي، پسا مدرن |
نسخه قابل چاپ |