0

بانک مقالات رشته مدیریت

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:بانک مقالات رشته مدیریت
شنبه 23 اردیبهشت 1391  8:09 PM

 6 : مطالعات مديريت بهبود و تحول زمستان 1388 و بهار 1389; 20(61):149-165.
 
طراحي و پياده سازي سيستم سنجش كيفيت توزيع مرسولات عادي در شركت پست جمهوري اسلامي ايران
 
شيباني كاوه*,واحديان افسانه,صالحي پور امير,پايدار محمدمهدي
 
* پژوهشكده مطالعات راهبردي و اقتصادي، مركز تحقيقات مخابرات ايران
 
 

يكي از مهم ترين شاخص هاي موفقيت سازمان هاي خدماتي و توليدي، ارتقاي سطح رضايت مندي مشتريان مي باشد. شرکت پست جمهوري اسلامي ايران نيز به مثابه اين گونه سازمان ها با هدف ارائه خدمات پستي به آحاد مردم و افزايش سود دهي، تلاش لازم را در ارائه خدمات مطلوب و مورد انتظار مشتريان در واحدهاي پستي دنبال مي نمايد. يكي از مهمترين معيارهاي ارزيابي كيفيت پست، مدت زمان سير مرسولات آن، از لحظه دريافت از فرستنده تا لحظه تحويل به گيرنده است. در اين مقاله سيستمي به منظور تعيين و ارزيابي مدت زمان سير مرسولات پست عادي بين نقاط مختلف کشور ارايه شده است. در پايان، خلاصه اي از نحوه اجراي آزمايشي اين طرح در شرکت پست جمهوري اسلامي ايران گزارش شده است.

 
كليد واژه: ارزيابي مدت زمان سير مرسولات، پست عادي، رضايت مشتري
 
 

 نسخه قابل چاپ

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها