پاسخ به:بانک مقالات رشته مدیریت
چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 8:27 PM
7 : مديريت و منابع انساني در صنعت نفت پاييز 1389; 4(12):161-176. |
حداقل سازي ريسک شهرت در شرکت ملي گار ايران |
قاسمي اسماعيل* |
* شركت ملي گاز |
با توجه به شرايط اطمينان محيطي در بازارهاي پوياي جهاني امروزي و رقابت روزافزون سازمان ها و نياز به ارتقاي سطح کارايي و اثربخشي سازمان ها، مديران با چالش هاي متعددي مواجه کرده است. جهت مقابله با اين شرايط و همچنين براي افزايش توان رقابتي – به ويژه در بازارهاي بين المللي – رويکردهاي نوين مديريتي مطرح شده است که شناسايي و مديريت ريسک از جمله اين رويکردهاست. در اين مقاله سعي شده است تا حد امکان يکي از مقوله هاي چالش برانگيز ريسک يعني شهرت و ارتباط با اين ريسک با فعاليت هاي شرکت ملي گاز ايران در حوزه داخلي و خارجي مورد بررسي قرار گيرد. |
كليد واژه: ريسک شهرت، يودجه بندي سرمايه اي، توان رقابتي، ارتباطات، خلاقيت و نوآوري، مسائل زيست محيطي، تعهد |
نسخه قابل چاپ |