0

بانک مقالات رشته مدیریت

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:بانک مقالات رشته مدیریت
جمعه 15 اردیبهشت 1391  8:13 PM

 5 : فصلنامه علوم مديريت ايران تابستان 1386; 2(6):95-121.
 
ارايه يک مدل کمي براي مميزي انطباق استراتژي هاي توليد و بازاريابي
 
جعفرنژاد احمد,مختارزاده نيما
 
 
 

در بازارهاي پر رقابت با نيازهاي متفاوت مشتريان، ادامه حيات سودآور و موفق يک سازمان پيشرو، منوط به عملکرد يکپارچه کليه زير سيستم ها و واحدهاي سازماني، مي باشد. عدم انطباق استراتژيک در خروجي فرايند واحدهاي مختلف در بلند مدت سازمان را از دستيابي به يک موقعيت رقابتي پايدار، باز مي دارد. واحدهاي بازاريابي و توليد از جمله کليدي ترين اجزا تشکيل دهنده سازمان مي باشند که انطباق استراتژيک آنها، پيشرفت و تعالي سازمان را تضمين مي کند. در اين مقاله مدلي کمي بر اساس عوامل «خلق ارزش بري مشتريان» و «نتايج کليدي عملکرد» و متغيرهاي مربوطه جهت سنجش يکپارچگي استراتژيک فرايندهاي توليد و بازاريابي در سازمان ارايه مي شود و با استفاده از تکنيک برنامه ريزي آماري روشي براي هدف گذاري کمي اين انطباق استراتژيک، معرفي مي شود.

 
كليد واژه: انطباق استراتژيک بازاريابي و توليد، استراتژي بازاريابي، استراتژي توليد، مزيت هاي رقابتي، برنامه ريزي آرماني
 
 

 نسخه قابل چاپ

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها