0

بانک مقالات رشته مدیریت

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:بانک مقالات رشته مدیریت
جمعه 15 اردیبهشت 1391  8:08 PM

 6 : فصلنامه علوم مديريت ايران پاييز 1387; 3(11):131-148.
 
مدل علي بهبود و تعالي در ارتباط با مشتريان سازمان
 
خانلري امير,سهرابي بابك
 
 
 

به دليل مخاطرات و ريسک بالاي اجراي پروژه هاي مديريت ارتباط با مشتري، انجام برنامه ريزي مناسب قبل از اجراي آن در سازمان ضروري مي باشد. بدين منظور لازم است پس از شناخت فاصله بين دو وضعيت موجود و مطلوب و مسير دستيابي به وضعيت مطلوب، سرمايه گذاري هاي سازماني صورت پذيرد. در اين پژوهش بر حسب اين ضرورت، ابتدا با مطالعه نسبتا گسترده پيشينه پژوهش، مهمترين عوامل حياتي موفقيت اين حوزه استخراج شد و سپس با مدل معادلات ساختاري مدل علي روابط اين عوامل تحليل مي شد. عوامل نهايي طبق نظر خبرگان به سطوح مختلف بلوغ اختصاص يافت و در نهايت بر اساس ابعاد چهارگانه مدل بنياد اروپايي مديريت کيفيت امتياز هر يک از شاخص ها در سازمان مورد بررسي، محاسبه و سطح بلوغ آن سازمان در مديريت ارتباط با مشتري تعيين شد.

 
كليد واژه: مديريت ارتباط با مشتري، مدل بلوغ، بهبود و تعالي، مدل معادلات ساختاري
 
 

 نسخه قابل چاپ

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها