پاسخ به:بانک مقالات رشته مدیریت
یک شنبه 10 اردیبهشت 1391 4:17 PM
2 : رهيافتي نو در مديريت آموزشي پاييز 1388; 2(5):25-56. |
بررسي مقايسه اي ديدگاه کارشناسان و معلمان شهر قزوين به لحاظ نارسايي هاي آموزش و تربيت شهروندي در برنامه درسي دوره راهنمايي تحصيلي |
سيف نراقي مريم,نادري عزت اله,شريعتمداري علي,حسيني مهر علي* |
* دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات تهران |
هدف اين پژوهش بررسي مقايسه اي نارسايي هاي آموزش و تربيت شهروندي در برنامه درسي دوره راهنمايي تحصيلي از ديدگاه کارشناسان و معلمان شهر قزوين است. اين پژوهش از نظر مقصد و هدف، از نوع پژوهش هاي کاربردي و از نظر شيوه اجرا، روش پژوهش زمينه اي را بكار برده است. جامعه و نمونه آماري پژوهش شامل دو گروه آزمودني با جزييات زير مي باشد: كارشناسان برنامه ريزي و آموزش مقطع راهنمايي آموزش و پرورش شهر قزوين و اساتيدي كه در سطح دانشگاههاي قزوين دروس تحليل محتوا، ارزيابي كتاب ها و برنامه ريزي درسي را تدريس مي كنند كه مجموع اين دو گروه با عنوان كارشناس 30 نفر بوده است. |
كليد واژه: آموزش شهروندي، برنامه درسي، نارسايي تربيت شهروندي |
نسخه قابل چاپ |