0

بانک مقالات رشته مدیریت

 
mehdi0014
mehdi0014
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مرداد 1389 
تعداد پست ها : 287351
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

پاسخ به:بانک مقالات رشته مدیریت
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391  12:39 PM

 1 : پژوهشنامه مديريت اجرايي نيمه دوم 1389; 10(2 (پياپي 40)):13-38.
 
ارزيابي كيفيت خدمات بخش دولتي با داده هاي فازي
 
آذر عادل*,رضايي پندري عباس,جعفري نژاد نويد
 
* گروه مديريت صنعتي، دانشگاه تربيت مدرس
 
 

در اين مقاله TOPSIS به عنوان يک تکنيک تصميم گيري، براي ارزيابي کيفيت خدمات بخش دولتي، در يک محيط فازي که ابهام و ذهني بودن با واژگان زباني نشان داده مي شود، با به کارگيري اعداد فازي مثلثي (TFN) توسعه داده شده است. کيفيت خدمات از معيارهاي ناملموس بسياري که اندازه گيري اکثر آن ها چندان آسان نيست تشکيل شده است. اين ويژگي ها ارزيابي کيفيت خدمات را با مشکل مواجه مي سازد. در اين تحقيق به منظور مقابله با اين موضوع از تئوري مجموعه هاي فازي در ارزيابي کيفيت خدمات استفاده شده است. اوزان اهميت هر معيار با واژگان زباني در قالب اعداد فازي مثلثي بيان شده است و با به کارگيري TOPSIS شکاف هاي (شکاف 5 و شکاف 6) موجود در مدل شکاف کيفيت خدمات تعيين شده است.

 
كليد واژه: کيفيت خدمات، مدل شکاف، TOPSIS، تئوري مجموعه هاي فازي، داده هاي فازي
 
 

 نسخه قابل چاپ

 
 
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها