پاسخ به:بانک مقالات رشته مدیریت
یک شنبه 3 اردیبهشت 1391 4:47 PM
4 : پژوهش هاي مديريت در ايران (مدرس علوم انساني) تابستان 1388; 13(2 (پياپي 61)):93-118. |
عوامل موثر بر اعتماد مشتري در تجارت الکترونيک (مدل C2B) |
خدادادحسيني سيدحميد*,شيرخدايي ميثم,كردنائيج اسداله |
* گروه مديريت، دانشگاه تربيت مدرس، تهران، ايران |
در مدل هاي C2B از تجارت الکترونيکي، اعتماد مشتريان يکي از فاکتور هاي کليدي و از عناصر اصلي موفقيت در تجارت الکترونيکي است تا آنجا که بسياري از صاحب نظران کليد موفقيت در تجارت الکترونيک را ايجاد و استقرار فراگرد مطمئن و مورد اعتماد براي خريدار مي دانند. با وجود اين معنا و مفهوم اعتماد مشتري در تجارت الکترونيک و ابعاد و عوامل موثر بر آن در هاله اي از ابهام قرار دارد. |
كليد واژه: اعتماد مشتري، تجارت الکترونيک، متغير هاي زيرساختي، متغير هاي فردي مشتريان، متغير هاي مربوط به شرکت |
نسخه قابل چاپ |