پاسخ به:بانک مقالات رشته مدیریت
یک شنبه 3 اردیبهشت 1391 4:45 PM
3 : پژوهش هاي مديريت در ايران (مدرس علوم انساني) زمستان 1388; 13(4 (پياپي 64)):61-76. |
شناسايي عوامل موثر بر ايجاد "اعتماد" در مشتريان کليدي بانک: مشتريان کليدي بانک کارآفرين در شهر تهران |
اميرشاهي ميراحمد,سياه تيري ويدا,روان بد فريبا |
صنعت بانکداري به خصوص در بخش بانکداري کوچک و متوسط در تمام دنيا به کسب و کاري کاملا رقابتي تبديل شده است. با توجه به اينکه محصولات اصلي و واقعي ارايه شده به مشتريان در همه بانک ها کما بيش همسان هستند، نياز شديد به متمايز سازي از رقبا اجتناب ناپذير است. يکي از روش هايي که بانک ها مي توانند به اين هدف دست پيدا کنند، قوت بخشيدن به ارتباط بلند مدت با مشتريان کليدي و استفاده از جلب اعتماد مشتريان است. در اين پژوهش کاربردي پيمايشي، نظرات 304 مشتري کليدي بانک کارآفرين در مورد عوامل موثر بر افزايش اعتماد آنها نسبت به بانک منظور گردآوري شد. آن گاه، بر اساس داده هاي جمع آوري شده و با استفاده از روش تحليل عاملي اکتشافي، اقدام به طراحي مدل "عوامل موثر بر افزايش اعتماد" مشتريان کليدي بانک مزبور شد. |
كليد واژه: اعتماد، بازاريابي اعتمادي، مشتريان کليدي، نماينده امين مشتري |
نسخه قابل چاپ |