پاسخ به:بانک مقالات رشته مدیریت
یک شنبه 3 اردیبهشت 1391 4:31 PM
10 : پژوهش هاي مديريت در ايران (مدرس علوم انساني) بهار 1390; 15(1 (پياپي 70)):223-239. |
الگويي براي تعيين ارزش چرخه عمر مشتريان (CLV) در صنعت بانکداري |
سهرابي بابك*,خانلري امير,آجرلو نصيبه |
* گروه مديريت فناوري اطلاعات، دانشکده مديريت، دانشگاه تهران، تهران، ايران |
سازمان هاي ارايه دهنده خدمات مالي مانند ساير سازمان ها مي توانند از ارزش چرخه عمر مشتري به عنوان ابزاري در جهت رسيدن به هدف هاي مورد نظر خود در زمينه ارتباطات با مشتريان استفاده کنند. ادبيات علمي موجود در زمينه CLV بسيار گسترده است ، اما کم تر مطالعه اي خاص صنعت بانکداري صورت گرفته است. در اين تحقيق با هدف ارايه الگويي براي تعيين ارزش چرخه عمر مشتريان صنعت بانکداري، مشتريان داراي حساب جاري در يکي از بانک هاي کشور مورد بررسي قرار گرفتند. |
كليد واژه: ارزش چرخه عمر مشتري، بانکداري، مديريت ارتباط با مشتري، دسته بندي مشتريان، AHP، مدل WRFM |
نسخه قابل چاپ |