پاسخ به:بانک مقالات رشته مدیریت
یک شنبه 3 اردیبهشت 1391 4:31 PM
9 : پژوهش هاي مديريت در ايران (مدرس علوم انساني) بهار 1390; 15(1 (پياپي 70)):201-222. |
طراحي الگوي "سرآمدي بازاريابي" در صنايع توليدي با رويکرد ترکيبي |
خدادادحسيني سيدحميد*,شيرخدايي ميثم,احمدي پرويز |
* دانشکده مديريت و اقتصاد، دانشگاه تربيت مدرس، تهران، ايران |
سرآمدي بازاريابي، چارچوب جامعي از ارزش هاي محوري، معيارها و زيرمعيارها در تمامي ابعاد بازاريابي است که به مديران کمک مي کند تا با ارزيابي مستمر فعاليت ها، فرايندها و نتايج بازاريابي خود، نقاط قوت و حوزه هاي بهبود خود را شناسايي کرده و براي بهبود آن ها برنامه ريزي کنند. علي رغم رايج بودن اين مفهوم و وجود جوايزي در کشورهاي مختلف با عنوان سرآمدي بازاريابي در سطح ملي و سازماني، تاکنون مطالعات نظري جامع و مانع در اين حوزه انجام نشده است و خلا وجود الگويي علمي و معتبر در آن احساس مي شود. |
كليد واژه: سرآمدي بازاريابي، ارزش هاي محوري، معيار و رويکرد ترکيبي |
نسخه قابل چاپ |